Na biciklističkim stazama u Novom Sadu značajno je više pravilno osvetljenih biciklista, pokazuju rezultati novog istraživanja Novosadske biciklističke inicijative.
Nije u pitanju nikakav mator zakon. Postoje jako dobri razlozi zašto trepćuće svetlo nije dozvoljeno, ali kao što rekoh, nema potrebe da se raspravljaju ljudi sa vama. Vreme je da vam neko objasni da, ipak, niste iznad zakona, ma koliko vi to želeli.
Istraživanje je rađeno prostim ručnim brojanjem, sprovedeno je na više lokacija i radili su ga volonteri od 19 do 70 godina potpuno besplatno, u parovima, kao i 2012. Akcija je urađena bez ikakvog donatora, projekta i bilo je takvih akcija i ranije. Sa druge strane možda nekad treba shvatiti da rad košta i da neprofitno organizovanje nije sinonim za besplatan rad.
Divna stvar je što svako može da sedne na ulicu pored staze i odvoji vreme da proveri svoje sumnje.
Ne bi bilo toliko negativnih glasova da nisam napisao "sumnjam u istraživanje"...jerbo su sve organizacije kao sekte i osećaju se pogođenim ako se u njihovu nepogrešivost posumnja. I dalje sam čvrsto ubeđen da je kod većine inicijalna kapisla novac koji se dotira. Ništa više.
Elem....danas sam video fotografiju čoveka u invalidskim kolicima kako dletom i čekićem lomi ivičnjak u centru Goražda.
Da li mi čekamo "radnu grupu" koja će da uradi "elaborat i projekat" uklanjanja istih ili je i nama da uzmemo alat u ruke?
Pa nista, ako si manji od njih dobro pazi i sklanjaj im se jer su strasno bahati i bezobzirni, a ako si veci, udri pa nek se nauce pameti. Ja vise biciklisti koji nije sisao pred prelazom koji nema biciklisticku stazu jednostavno ne stajem.
Covek se buni sto ga je udario bajs na biciklistickoj stazi, gde je on 100% izleteo tom istom biciklisti pa ovaj nije uspeo da zakoci (kocenje je naprosto refleks pa nema hocu-necu).
Druga stvar, ako niste jos uvek primetili, na gomili mesta sada postoji znak da je biciklistima dozvoljeno kretanje u suprotnom smeru jednosmernom ulicom. (sto je i sasvim logicno bajsu treba mnogo manje prostora pa je tehnicki izvodljivo).
Vi, umesto da ste zahvalni biciklistima sto radi njih udisete cistiji vazduh i sto vam smanjuju guzvu u saobracaju, vi se***e po njima ko po gubavcima, izmisljate kojekakva pravila u saobracaju i ukidate im svako pravo kako vama mmune.
Mene su kao pešaka dva puta udarili biciklisti koji su vozili u kontra smeru. Jednom na pešačkom prelazu preko ulice, jednom na biciklističkoj stazi. Još me žena na stazi ubeđivala kako ja nemam pojma jer ne vozim bicikl i kako samo želim da se svađam. Uvedita im neko obavezno osiguranje i registraciju već jednom.
kakvi sadistički komentari majko moja... stalno se kuka kako biciklisti nemaju svetla i voze kao nindže, a kad se vidi napredak, izranja želja za kažnjavanjem. čista patologija... vest je odlična
jer vazno je trenirati strogocu a pri tome postoji zilion dokaza koji dokazuju da je trepcuce svetlo uocljivije za vozace automobila. pitam ja tebe, sta je vaznije, ljudski zivot ili postovanje nekog matorog zakona koji ne uvazava najnovija saznanja iz oblasti bezbednosti saobracaja?
Znaci dosad ih je bilo osvetljeno cetvrtina, a sad je manje od polovine. Cini mi se da bi kaznjavanje ovog prekrsaja solidno napunilo budzet grada, i to sve dok se svi ne dovedu u red, sto je krajnji cilj za bezbednost njihovu i drugih. Zasto se to ne cini?
Da nema jeftinih svetala po kineskim prodavnicama mozda bi se i smanjio broj osvetljenih biciklova..
Jos da vozaci automobila i pesaci krenu da prate propise, gde bi nam bio kraj
Nepravilno (protivzakonito) osvetljen biciklista je i onaj koji koristi trepćuće svetlo. Ne treba se raspravljati sa simpatizerima iz raznih organizacija koji ovakvo ponašanje opravdavaju i generalno vole da pametuju, već ih treba kažnjavati, kao i one koji nemaju svetla.
Komplet svetala, sa baterijama, košta između 300-350 dinara i traju brat bratu najmanje dve godine dok ne crknu baterije. Međutim, većina na pitanje zašto nema svetla na biciklu začuđeno te pogledaju pa ti odgovore "brateeeee, ja za 300 dinara imam tri piva".
Hm....sumnjam u istrazivanje...otprilike je kao i ono da zimi Novosadjani najvise voze bajseve...ja bas sumnjam u to, ali ajde...
"Treba raditi na povećanju osvetljenosti biciklista" Sic !!!
Kako? Daće neka ambasada neke pare pa će da se kupe neka svetla po ne znam kojoj ceni (kod Kineza je inače komplet 300 dindži - kakvih/takvih) onda će to da se deli noću uz medijsku pompu...i trajaće ta svetla dok traju baterije. Ili će već sutra da ih prodaju.
Imam veoma efikasan metod - nikoga ne udaramo po džepu prvi put!!!
Par saobraćajnih policajaca i svakome dodeljen jedan volonter. Na frekventnim mestima u gradu i na keju. Od 20 - 23 h. Onome ko nije propisno osvetljen se vade ventili iz guma.
Isto kao kad uhvatiš pijanog pa mu ne daš da vozi više. Lepo guraju do ili od kuće. Prvi put bez kazne -samo počupaš ventile i zapišeš podatke iz lične. Sledeći put 3000 dinara kazna. Svaki sledeći put - duplirana.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Porastao broj pravilno osvetljenih biciklista u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•21.08.2018.
•19:28 > 19:37
Komentari 25
gari
@Ciklobot
Marko
Divna stvar je što svako može da sedne na ulicu pored staze i odvoji vreme da proveri svoje sumnje.
...
Elem....danas sam video fotografiju čoveka u invalidskim kolicima kako dletom i čekićem lomi ivičnjak u centru Goražda.
Da li mi čekamo "radnu grupu" koja će da uradi "elaborat i projekat" uklanjanja istih ili je i nama da uzmemo alat u ruke?
Trt
U kojem god je smeru išao na biciklističkoj stazi, ako si blenuo u nebo i bauljao po njoj, i trebalo je da te udari.
@Mila
Djura
Druga stvar, ako niste jos uvek primetili, na gomili mesta sada postoji znak da je biciklistima dozvoljeno kretanje u suprotnom smeru jednosmernom ulicom. (sto je i sasvim logicno bajsu treba mnogo manje prostora pa je tehnicki izvodljivo).
Vi, umesto da ste zahvalni biciklistima sto radi njih udisete cistiji vazduh i sto vam smanjuju guzvu u saobracaju, vi se***e po njima ko po gubavcima, izmisljate kojekakva pravila u saobracaju i ukidate im svako pravo kako vama mmune.
Anticiklista
NS
Kada ste toliko Precizni! Naravno i Novaca da zaradite!
**
/
ko se o ove ovajdio
pera
Banaćan
Mila
@Gojko
Ciklobot
samo pitam
aSBo
hm
Posmatrač
Gojko
Komsha
Jos da vozaci automobila i pesaci krenu da prate propise, gde bi nam bio kraj
Milivoj
bananarama
...
"Treba raditi na povećanju osvetljenosti biciklista" Sic !!!
Kako? Daće neka ambasada neke pare pa će da se kupe neka svetla po ne znam kojoj ceni (kod Kineza je inače komplet 300 dindži - kakvih/takvih) onda će to da se deli noću uz medijsku pompu...i trajaće ta svetla dok traju baterije. Ili će već sutra da ih prodaju.
Imam veoma efikasan metod - nikoga ne udaramo po džepu prvi put!!!
Par saobraćajnih policajaca i svakome dodeljen jedan volonter. Na frekventnim mestima u gradu i na keju. Od 20 - 23 h. Onome ko nije propisno osvetljen se vade ventili iz guma.
Isto kao kad uhvatiš pijanog pa mu ne daš da vozi više. Lepo guraju do ili od kuće. Prvi put bez kazne -samo počupaš ventile i zapišeš podatke iz lične. Sledeći put 3000 dinara kazna. Svaki sledeći put - duplirana.
Porašće osvetljenost na 150%. Se kladimo???
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H